Біздің колледждегі жаңа оқу жылы “Біртұтас тәрбие”жобасы аясында педагогтар үшін әдістемелік сағаттан басталды
“Педагогтар мен ата-аналар: жанжалдардың алдын алу” тақырыбында колледждің педагог-психологы И. г. Полуносик сөз сөйледі
Мұғалімнің міндеттеріне тек жас ұрпақты оқыту және тәрбиелеу, сабаққа дайындық, қағаз және электрондық құжаттаманы жүргізу ғана емес, сонымен қатар оқушылардың ата-аналарымен қарым-қатынас жасау кіреді. Және бұл әрқашан жағымды бола бермейді.
Тату өмір сүріп, қарсыласпауға бола ма? Жанжалды жағдайдан шығынсыз қалай шығуға болады? Біз бұл тақырыпты түсінуге тырыстық.
Тесттің көмегімен мұғалімдер өздерінің жанжалдарының деңгейін, жанжал жағдайларының себептері мен шығу жолдарын анықтады.
Мұғалімдердің де, студенттердің ата – аналарының да мақсаты бір-баланың оқуға ыңғайлы болуы, оқудың жақсы нәтиже беруі. Бірақ жағдайды көру, сондай-ақ “жақсы және жаман” дегенді түсіну “қарсыластар” үшін әр түрлі болуы мүмкін. Оқу процесінің барлық қатысушыларына қандай да бір түрде әсер ететін оның салдарын жоюдан гөрі жанжалдың алдын алу оңайырақ. Қарапайым ережелер ата-аналар ұжымы мен оқытушылар құрамындағы қарым-қатынастың шиеленісуіне жол бермеуге көмектеседі, педагог-психолог бұл ережелерді колледж оқытушыларына арналған жадынамаларда көрсетті.